Publicat per

Presentació i motius per estudiar el Grau de Comunicació

Soc l’Òscar i fa 33 anys que treballo com a periodista tot i que pertanyo a aquella vella escola de gent que ens hem mogut en aquest àmbit sense tenir la carrera, una assignatura pendent que ara, amb 52 anys i perquè mai és massa tard, començo a resoldre. He treballat a la ràdio, a la televisió, a diaris gratuïts, com a corresponsal i també he dirigit gabinets de comunicació. Els últims 13 anys m’he centrat en un altre sector de del periodisme i marketing. Actualment soc gerent de dues agències de comunicació i una editorial. La feina de periodista l’he anat compaginant amb la d’escriptor, de manera que ha publicat més d’una vintena de llibres de caire històric-documental i de prosa poètica.

Finalment m’he decidit de nou a tirar endavant aquest Grau de Comunicació. Matiso el “de nou” perquè vaig provar l’any passat però, per problemes de salut, em va ser impossible. Ara no tinc cap pressa en acabar-lo però l’aniré completant sense pausa. Cursar el Grau a la UOC em dona la independència necessària per aconseguir el repte final. Tinc moltes ganes d’aprendre i estic disposat a col·laborar si algú ho necessita.

Debat0el Presentació i motius per estudiar el Grau de Comunicació